Kyla och förkylning

 
En kall liten vovve å jobbet i tisdags. Stackaren fryste så mycket att jag bara var tvungen att ge honom min jacka, vilket han verkar väldigt nöjd med. Själv så var man ju så hes att man knappt kunde prata så det blev lite jobbigt under dagen, men vi tog oss igenom den. Är fortfarande förkyld, men kanske lite bättre till och från. Sedan får jag kittlingar i halsen som bara försvinner om jag dricker vatten nonstop... Ja, jag skyller på vädret på utställningen i lördags. Att det var så ombytligt väder gjorde inte utomhusutställningen bättre... Men men, det är bara att vila på som jag gjort igår och kommer att göra idag, så blir jag snart frisk igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0