"Pinne-klubba, varsågod!"

Snart är det utställningsdags igen. Känner att jag har hamnat efter lite i planeringen av allt så jag känner mig lite stressad inombords. Utställningen är ju på lördag. Alltså, om typ 40 minuter, när jag skriver detta i alla fall, är lördag imorgon... Jaja, det löser väl sig eller nåt. Det märker vi på lördag antar jag, hihi.

Lovisa klippte i alla fall Hippie igår, vilket var jättesnällt med tanke på att hon gått och blivit förkyld. Tack igen :)
Hippie har haft sin tröja på sig på jobbet idag för han fryser, gullrumpan. Han var även trött sen igår så han sov typ hela dagen vilket var helt förståeligt <3
 
Nu är det god natt med Hippie under täcket igen - väldigt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0