Dumma

Då har det varit första advent och nu är vi inne i december. Jag har kommit ett steg närmare mitt inflyttningsdatum, även om det fortfarande är en bit kvar. 
Än har det inte kommit någon snö, trots att det varit rejält kallt till och från, men det kommer när det kommer. Jag för min del skulle vara nöjd bara det fryser på så att hundarna inte drar in så mycket, men även det kommer försvinna sen när jag och Hippie flyttar. Det posotiva med att bo i lägenhet - det följer inte mer så mycket skräp in :) 
 
Just det, jag har flera julklappar kvar... I värsta fall så kanske julklapparna blir inköpta efter jul, jag och Lovisa ska ju på Japan-loppis om någon vecka eller så och då måste man ju ha pengar till eventuella fynd :) 
 
Mer om det någon annan gång :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0