Julen 2014

Nu är julen typ slut och det har varit en jul som så många andra, men ändå så annorlunda... Jag syftar såklart på att denna jul är den första utan Diesel... Min fina vovve, det är helt stört att det snart gått ett helt år... Ett helt år utan dig, mitt hjärtegull ♡ 
 
Hippie och jag jobbade några timmar på julafton. Hippie kände väl inte direkt någon julstämning fast han fick ha sin fluga på sig. Men han hade ju lite ont i magen så det är väl förståeligt. Men blötmat från James Wellbeloved blandat med ris i någon dag till så är han som ny ska ni se :)
 
Pudel var den som var gladast på julafton, han älskar ju att öppna paket och av någon konstig anledning så visste han precis vilka paket som var hans. Och vilka som han minsann tyckte var hans... Typ Hippies julklapp (ett tomtegosedjur), mammas ena julklapp (en blå träfågel) och min ena julklapp (en nattlampa i form av en kanin)... Ibland är han faktiskt lite rolig alltså... 
 
En rätt så okej jul ändå. Om man inte tänker på att detta var den första julen utan Diesel. Den första av många.
♡ God jul min Dieselbabe ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0