Utkörda

 
I söndags morse blev jag och hundarna utkörda från huset då det skulle komma folk och titta på det för eventuell försäljning om typ hundra år. Sååå onödigt enligt mig, men jag har ingen talan för det är inte mitt hus...
Det slutade i alla fall med att vi var ute i typ 2,5 timmar i inte det roligaste vädret och mina jättebraiga skor visade sig inte vara jättebraiga skor då den ena skon började läcka. Jag som trodde att de var gjorda för hundmänniskor, men icke. Lagom till årets hundmässa i Älvsjö så gick de sönder. Köpte dom förra året på Stockholms Hundmässa så nästan precis ett år höll de. Bajsskor.
Men vi såg en katt i alla fall :) Fast det ser inte ut som en katt för min mobilkamera suger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0