Bacon 20070101 - 20140610

 
Den bästa födelsedagspresenten någonsin finns nu i marsvinshimlen :(
8 marsvinsår / 90 människoår är dock inte illa i marsvinsvärlden så han levde ett långt liv här på jorden. 
 
Jag kommer fortfarande ihåg dagen då jag fick honom av Paola och Alma när jag fyllde 18. Jag har till och med kvar teckningen/kortet som jag fick samtidigt, skulle ha tagit kort på det, men det har jag inte hunnit.
Tack för den bästa födelsedagspresenten :) 
 
Jag kommer sakna dig Bacon. Ditt höätande mitt i natten var så tryggt och nu är det så tyst... <3
Pipandet man fick till svar när man hälsade på honom under dagen och hans min när han fick komma ut på gräsmattan på somrarna kommer också saknas. 
 
Jättetack till Djurkliniken Roslagstull som gjorde hans bortgång väldigt fin, tände ett ljus och allt... 
 
I morgon ska jag följa med mamma upp till mormor och där ska Bacon få vila med utsikten över havet.
En utsikt värdigt ett marsvin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0