God morgon

 
Vaknade av att Hippie snarkade i morse. Var tvungen att ta kort på honom för att han låg så gulligt med älsklingsnallen som huvudkudde <3
 
Stackaren har varit helt utslagen idag, tror att det var för att han inte fick följa med på personalfesten jag gick på i går. Han förstod ju på en gång att jag skulle gå utan honom, stackaren. Men men, han hade inte uppskattat att få följa med heller, maten var inge vidare, det enda han kunde ha ätit var den intetsägande kycklingen, endast för att kocken "jag var med i Sveriges Mästerkock 2012" uppenbarligen hade glömt hur man använder sig av kryddor i matlagning... Men det vita vinet till förrätten var gott.
Underhållning i form av två medelålders män, varav en sprang omkring som en galning och ville att vi skulle klappa i takt som dagisbarn och två låtar med Johio.Undrar hur mycket han tjänade på sitt "jag smyger fram, sjunger två låtar och går och smyger upp i rök här borta"-uppträdande. Tillräckligt mycket antar jag, han dök ju upp i alla fall.
 
Party party...
 
Men det var lite kul att vara "social" i alla fall, det är ju inte ofta man går på sånt där liksom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0