Kaninplaner.... :)

Kaninplaner ja.
 
Har kollat runt på lite ninisar och fastnat för svart/vit japantecknad dvärgvädur. Även om fransk vädur står på min lista så har jag gått och blivit så himla förtjust i just den färgen och teckningen och just den färgen verkar vara rätt så svår, om inte omöjlig, att hitta på en "frasse"....
 
Däremot så verkar jag vara sent ute när det kommer till kaniner jag gillar så det blir nog inte någon kanin förrän till våren/sommaren eller ja, nästa år i alla fall... Men det blir nog bra det med. Jag vill ju inte köpa en kanin som jag inte är hundra procent säker på bara för att ha en, men det är ju lite surt när det inte går som man vill när man äntligen hittat en... Men så är det alltså.
 
Jag tänker i vilket fall ställa mig på kö hos en uppfödare som jag tycker verkar vara väldigt vettig. Fin hemsida har hon också, det är inte ofta man ser det, så det är alltid ett gott tecken.
 
Imorgon kväll är det äntligen dags för ytterligare ett steg framåt när det kommer till att flytta hemifrån. Då får jag även reda på när inflyttningsdatumet blir så det är jättespännande, tänk att jag äntligen flyttar hemifrån snart :) Shit vad länge jag har väntat, men snart så. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge sägs det ju, så det är så jag får tänka gällande mina, numera framtida, kaninplaner :)
 
Och sist, men inte minst så fyller ju Paola år imorgon också :D Jag vet att det är typ 10 minuter kvar till midnatt, men grattis i alla fall, gamling ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0