Lite Kessie-time och ommöblering

Har passat Kessie sen i måndags morse och jag kommer passa henne till onsdag/torsdag. Varför? Jo, för ibland så behöver man lite Kessie-tid, lite tid med Hippies flickvän, lite tid med en sheltie som heter Kessie helt enkelt :) 
 
 
Som kompostgallret bakom Kessie vittnar om så spenderades hela eftermiddagen till att möblera om hemma hos mig. Som tur var så hjälpte Lovisa till, annars hade jag nog kämpat på än...
"Småflickorna", alltså Baby och Rosetta har ju blivit könsmogna och då måste man ju göra upp igen om vem som egentligen bestämmer över vem, liksom på riktigt (det som bestämdes när de möttes var bara tillfälligt, typ 'a men okej då'). Detta kan vara lite svårt när ytan man bor på inte är så stor som man hade föredragit så de har helt enkelt fått en inhägnad också. Förhoppningsvis så håller den dom nöjda tills jag får hem en annan så att det faktiskt ser ut som att det är en människa som bor i den här lägenheten, inte bara kaniner och marsvin... 
Är inte alls nöjd med resultatet, men jag får hålla mig till tåls innan idéerna jag har kan bli verkliga.
Huvudsaken är att ninisarna är nöjda <3
Trackback
RSS 2.0