Juluppdatering

Jag tänkte att en liten uppdatering var på sin plats så här mitt i natten en dag före julafton då det var ett tag sedan jag skrev...
 
Djuren:
För någon vecka sedan så fick jag hjälp av mamma och pappa med burarna till kaninerna och marsvinen (bild får komma senare när jag har tid). Det blev riktigt bra och det verkar uppskattas. Något ännu mera positivt är att jag troligtvis inte behöver kastrera Baby då hon helt enkelt uppskattar hennes bur. Den är visserligen inte lika stor som den hon hade tidigare, men storleken har ju inte alltid någon betydelse ;)
Hippie är som vanligt. Han har haft det väldigt bra dagar nu före jul då han hjälpt till att godkänna presentpåsar med hundgodis och sett till att sådant som tappas på golvet hamnar i hans mage istället för någon annanstans, min godisgris <3 Bild finns, men den får jag visa någon annan gång.
 
Lägenheten:
I och med burbytet så har jag fått en massa golvyta vilket innebär att jag kan köpa en matta och även har plats med ett barbord i köket :D Sedan är det bara förvaringen i badrummet och hallen samt lite saker som ska slängas så är allt perfekt :)
 
Julafton:
Julafton kommer firas hemma hos mamma och pappa. Vi får väl se om Pudel kan uppföra sig eller om han flyger på Hippie igen... Den som lever får se...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0