Slutkörd?

 
 
I fredags efter jobbet åkte jag och Hippie till Lovisa för filmkväll och god mat. Tyvärr så orkade vi inte se någon film, men god mat blev det i alla fall :)  Och självklart var jag nyfiken på hennes nya kaniner :D Även Hippie fann dom intressanta såklart och de var alla jättesöta <3 
Även om det blev lite sovmorgon på lördagen så kan hag inte direkt säga att jag var särskilt utvilad, det är ju lite skillnad på en och tre kaniner som lever loppan under natten, även om dessa var tre normalstora dvärgkaniner :P
Under eftermiddagen tog vi med oss hundarna och en kanin som Lovisa passat och åkte till Vikingterminalen. Hans nya hem är nämligen i Finland :) Blöta och trötta åkte vi sedan hemåt igen. Som tur var så fick vi skjuts hem, det var snällt. Och skönt eftersom jag hade hela Stockholms snökaos i mina läckande skor... Jag har tagit kort på mina strumpor och de fotona kommer mailas till de som säljer skorna för nu är jag arg. 
 
Idag har dagen bestått av att läsa och ta det lugnt. Vi är faktiskt lite slutkörda efter igår. Inte minst Hippie som tyckte att det var supermysigt att ligga under täcket när jag hade bäddat nytt i sängen. Där låg han och snarkade ett bra tag, gullisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0