Torsdag idag ju!

Jag måste ha varit helt snurrig i förmiddags. Det är ju torsdag idag ju, inte imorn :)
 
Av någon konstig anledning så har den här veckan gått väldigt långsamt, men imorgon är det fredag och så ska jag minsann såga till den höga plastlådan till Suki. Först så är det jobb såklart och sen på kvällen så åker jag och Hippie till Lovisa. Då kan Suki flänga omkring bäst hon vill tidigt på lördag morgon :P
 
Annars så överreagerade jag angående Sukis träpelletsätande. Hon äter faktiskt hö, fast för det mesta när jag inte ser det. Jag har dock kommit på henne nån gång hit och dit så nu vet jag. Så jag tänker fortsätta med träpellets tills jag har gjort av med de två 20 liters-säckarna jag har och se vad jag testar sen :) 
 
På Hippie-fronten så har han ätit klart sin medicin mot 'godartad prostataförstoring'. Den ska tydligen hålla i upp yill 5 månader och det är ju bra. Sedan så har han även kommit på hur han ska berätta för mig att han är bajsnödig. Så här nästan 6 år senare så har han förstått att det bara är att sätta sig vid dörren på baksidan...
Ja, 'bättre sent än aldrig' heter det ju faktiskt :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0