2014 lider mot sitt slut...

Så då är det väl dags att lista årets bra grejer och årets dåliga grejer..
 
Eftersom de dåliga grejerna vinner över de bra så börjar vi helt enkelt med dom.
De dåliga alltså:
 
- Min finaste fining är i himlen <3
Den 3 januari i år fick Diesel somna in. Helt sjukt att det snart gått ett helt år...
<3 Det är tomt utan dig, mitt hjärtegull <3
 
Bild gjord av duktiga Lovisa :) 
 
- Söta Bacon fick göra Diesel sällskap i himlen i somras, den 10 juni. Så gammal och skruttig som han hade blivit så var det det enda rätta <3 Står fast vid att jag aldrig tidigare eller senare fått en bättre födelsedagspresent, tack igen Alma och Paola :) OBS! Jag anser dock inte att det är en bra idé att köpa djur i varken födelsedagspresent eller julklapp till någon som inte är 100 % djurvän. Och jag var faktiskt 18 år (har jag för mig...) när jag fick honom. 
 
- Jag har äntligen fått reda på mitt inflyttningsdatum; 17 april. APRIL. Har fortfarande inte kommit över det. Peab, jag fortsätter hata er ett tag till. 
 
- Mina kaninplaner har ju fått hamna på is ett tag till, vilket är tråkigt :( 
 
De bra grejerna då... Fanns det några sådana detta år? Jo faktiskt: 
 
+ Jag har fått reda på mitt inflyttningsdatum; 17 april. 17 april får jag mina nycklar till min lägenhet. Min första lägenhet. Bara 26 år gammal... Bäst jag går vidare eftersom jag skulle fokusera på de bra sakerna.
 
Jag har även fått reda på datumet för mätkvällen, då jag får se min lägenhet typ färdig för första gången och kan få en lite bättre uppfattning över storleken. Den 12 februari blir det och det ska bli spännande :) 
 
2015 innebär också att jag äääntligen kan komma igång med mina kaninplaner på riktigt  så inom en snar framtid (typ...) så kommer jag förhoppningsvis introducera en ny familjemedlem 👯
 
Vill även passa på att skicka lite ris till blogg.se då jag inte kunde logga in och publicera detta inlägg när året fortfarande var 2014 som det  var tänkt, därav inläggets rubrik...
I övrigt så önskar jag alla  mina läsare ( typ 5?) ett gott nytt år :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0