Att vakna upp brevid dig, lillhjärtat

Det mysigaste som finns!
 
Hämtade ut Hippies medicin i tisdags. En tablett i 7 dagar ska han ha mot hodartar prostataförstoring. En platta med 7 tabletter kostade 464 kronor. Nej, det är inte ett skrivfel, 464 kronor för 7 tabletter! Och då tog även veterinären 140 kronor för att skriva ut receptet ens en gång. 604 kronor totalt!!!
Det är det sjukaste jag varit med om så jag hoppas att de funkar. Tydligen ska man se en förbättring efter 2 veckor och det ska hålla i sig i 5 månader. Han har ju visserligen inte kissat blod sen han var hos veterinären för exakt en vecka sen nu så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna se någon förbättring, men men... Mitt lillhjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0