Händelserik helg

Spaning på g
 
 I fredags efter jobbet drog jag med mig både Hippie och Pudel till Lovisa för käk och film. Surbubban Pudel höll sig i utkanten som vanligt och gjorde inte så mycket väsen av sig. När han inte spanade ut genom fönstret och såg människor gå förbi i mörkret, mörkrädd som han är, hihi. 
Pappa kom och hämtade Pudel senare under kvällen så då han slapp oss. Eller vi slapp honom...? Hur som helst så känner han igen pappas bil så han blev glad av att få åka hem. 
 
En sur Hippie vill inte sitta vid mig på tunnelbanan :/
 
På lördagen åkte jag och Hippie till jobbet för lite jobb. Brandlarmet i centrumet gick igång på eftermiddagen. För typ miljonte gången. Men det var rätt bra tajming i alla fall för jag hade lovat Hippie att få springa ut och kissa en snabbis vid den tiden. Han fick en lite längre kisstund faktiskt. Hela tio minuter istället för tio sekunder. Inte illa alltså ☺
 
Trött på att åka tunnelbana kanske?
 
Efter jobbet åkte vi hem till Paola och Baloo där vi käkade kycklingsallad innan Paola, snäll som hon är, tog sig an uppgiften att raka Hippie. Hela Hippie. Så nu är han en nakenfis ☺ Tack Paola 😀
Söndagen spenderade vi slappandes och halvsovandes innan jag och Hippie åkte hem igen. 
 
Stay tuned för en nakenbild på Hippie ☺
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0