Undrar om han känner det på sig...

En smått olycklig hund, varsågod <3
 
Idag, tisdag, ska jag hämta ut medicin till Hippie. Medicinen ska krympa prostatan så att den mår bra och så att Hippie i sin tur mår bra. Däremot så kommer problemet återkomma igen (inte pang bom såklart, men till slut) om han inte kastreras så det blir nog en kastrering under vår semester i sommar.
Jag undrar om han kanske känner det på sig, lillstackarn. Ni är väl medvetna om att djuren vet mer än vad  man tror?
 
Före dess (jag vill skriva innan dess, men före dess är tydligen mer korrekt...) så ska han banta. Han behöver ju inte banta jättemycket, men jag vill ju helst att han är nedbantad innan han blir kastrerad för det underlättar ju för alla liksom. Och att börja bantningen direkt när vi flyttat blir nog prima lenskinka tror jag ☺
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0