Välkommen till familjen <3

I tisdags kväll kom hon äntligen, min och Hippies nya familjemedlem!
En Fransk vädurshona på nästan 5 månader. Hon är visserligen fortfarande är namnlös, men lika fin ändå ☺
Hon bor i en stor bur i mitt rum då jag inte har plats för en stor inhägnad förrän jag flyttar i april. Det är ju snart februari så det är inte alls långt kvar nu :D Då ska hon få en inhägnad värdig en "frasse" och få vara frigående i lägenheten :)
 
Hon är i alla fall hur trevlig som helst, även om hon är lite reserverad när hon insåg att hon har ett provisoriskt kartonghus. Hon är inte heller rädd för Hippie fast han är påflugen. Det kommer bli ännu lättare för Hippie att hälsa på henne ordentligt och för henne att visa var skåpet ska stå sen när vi flyttat :) Hon går på låda och klarar det galant, vilket mamma är lite impad av för hon hade minsann inga höga förhoppningar på henne :/ Tji fick hon :P
 
Nu fattas bara ett namn på henne och bilder såklart, men de kommer här :D
 
Halmen är resterna av en nyttig stor 'godisgrej' med torkade blommor som min chef gav henne,
den var väldigt populär :)
 
Dricker som en häst gör hon också :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bambi? Bruno?

Svar: Tack för namnförslagen, men hon ha fått ett namn nu :)
Sofia

2015-01-31 @ 13:24:35
Postat av: Anonym

Bella, Belle (beauty and the beast)

2015-01-31 @ 13:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0