Veterinärbesök gör en trött

 
Så trött att man snarkar högt 💞
 
Veterinärbesöket i morse var med anledning av att Hippie kissade blod i lördags kväll. Domen är inte fastställd ännu, först när svaret på urinprovet kommer tillbaka får vi reda på mer. Om urinprovet var så pass bra att det faktiskt funkar... Jaja, det märker vi när veterinären ringer om provsvaren. Men vetrinären gissade på något med prostatan. Han är ju faktiskt en okastrerad hanhund som börjar bli äldre. Jepp, 6 år och uppåt räknas som äldre. Men eftersom symtomen var så milda, han har ju inte kissat blod sen i lördags, så trodde hon inte att det var urinsten eller liknande. Vi får se vad hon säger när hon ringer. 
 
För övrigt så vägde Hippie 19,4kg idag. Så lite tjock är han, det sa även veterinären, men det visste jag att hon skulle säga. Och hon höll faktiskt med om att det inte är någon ide att försöka banta ner honom innan jag flyttat. Då kommer det bli lättare ☺
 
Oj, vilken trevlig överraskning. Fick ett mess av Comviq att de dubblar surfen så nu har jag 6gb surf istället för 3. Tack så mycket ☺

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gullunge krya på dig Puss och kram från mig och tjejerna <3

Svar: Hippies superdyra medicin löser säkert allt :P
Sofia

2015-01-20 @ 18:29:38
URL: http://fairypixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0