Mutar mina gullungar med persilja <3


<3
 
Mumselimums!
 
<3
 
Efter jobbet åkte jag och Hippie hem en sväng för att se till våra egna ninisar :) De fick persilja och gurka för att de är så duktiga när vi inte är hemma och det var verkligen uppskattat. Rosetta ville inte vara med på bild, men hon kom med lite grann i alla fall, om än motvilligt :)
 
Nu är jag och Hippie lediga i några dagar så förutom att passa Lovisas kaniner och kaninungar så hade jag tänkt ta med mig Suki ut i sele någon dag när det är fint väder. Hon skulle nog uppskatta det, hon var född med sele på sig, och sedan så håller hon på och fäller en del så det tänkte jag försöka åtgärda. Det funkar riktigt bra att använda Furminatorn på henne, men hon uppskattar den inte riktigt så jag tänkte göra på det gamla vanliga viset med en karda :) Håll utkik efter eventuella bilder från det äventyret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0