"Prisa Gud, här kommer skatteåterbäringen!"

Då är man rik :D Naaaaaaajs! Detta ska firas med en tripp till Ikea idag eller på fredag då det ska inhandlas en gardinstång så att jag kan få upp lite gardiner samt ett litet bord och en pall till Sukis inhägnad. Hon har för övrigt kommit hem nu, efter 1-2 månader hos Lovisa :) Och hon verkar gilla sin inhägnad :D 
 
Framför allt eftersom man kan dra runt hö hur som helst..
 
Det som jag använder som höhäck är faktiskt en tvättkorg i plast med runda hål i (man skymtar dom på bilden) och jag vet, varför ligger den ner? Jo, för en viss kanin på 4-5kg (måste väga henne igen) tyckte att det var en asbra ide att hoppa upp på den och därmed välta den när hon ville ner... jag ska knyta fast den i gallret så att den kan stå kvar just stående, har bara inte kommit till skott än :P Och självklart är inhägnaden mycket större än bilden visar, får se om jag lyckas ta en bättre bild senare, när all inredning är fixad :)
 
Småtjejerna har det också bra, kom på Baby härom dagen med att tvätta fluffbollen, som faktiskt äntligen har fått ett namn; Rosetta :) Det var jättegulligt, men självklart så slutade hon så fort hon märkte att jag var där med mobilen. Fick dock dessa bilder:
 
Att tvätta sig själv går bra att visa på bild, tycker Baby <3
 
Att tvätta någon annan? Nä, vad fan glor du på?! Rosetta tyr sig till Baby <3
 
lgår åkte jag och pappa med hundarna till Drottningholm. Planen var Hundöarna och glass, men vi fick nöja oss med Hundöarna då allt (Pressbyrån och cafet) var stängt. Men Hundöarna var en bra ide, de fick springa av sig och Hippie fick rulla av sig så de blev nog nöjda :) Bild kommer senare :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0