Konsten att bita den hand som föder en

Helgen spenderades hos Lovisa och djuren :) Vilket var väldigt trevligt och kaninungarna är ju så himla charmiga 💞 Hippie är ju otroligt intresserad av kaninungarna, framför allt de yngre som inte ens har öppnat ögonen. Spännande saker de där mindre kaninkopiorna ;) 
 
 
Men vem är inte intresserad av dessa sötnosar? 😍
 
Medans vi var hos Lovisa bestämde sig Suki för att bita mamma. Den personen som ger henne mat när jag är borta... Smart gjort, Suki, smart gjort 👎 Men jag kallar henne inte Kaosprinsessa utan anledning...
Hur som helst så gissar jag på att hon är könsmogen och att hon vaktar i buren på grund av det. Hon är ju snart 7 månader så det är inte så konstigt. Får hålla tummarna på att det går över om ett tag, annars blir det kanske kastrering :/ Hon har däremot inte bitit mig, bara sopborsten som jag städar med, vilket gör att jag puttar på henne med den för att markera att det beteendet inte är okej. 
Igår var det ju väldigt fint väder (idag med, men då hann jag inte) så då fick hon komma ut i koppel en sväng.  En väldigt nöjd Suki gjorde inte så mycket väsen av sig under natten :D Och hon har varit väldigt kelig mot mig idag så om det blir fint väder imorgon så ska hon få komma ut en stund då med :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0