Mars

var det helt plötsligt mars då. Februari har bara flygit förbi, Hippie har fyllt 6 år och jag själv har fyllt 20... Nej, 26 är det faktiskt. Tänkte bara kolla om ni var med ;P Shit, när man var yngre så lät 26 sååååå gammalt, fan det är ju nästan 30 :O ;P Men nu när man är där själv så känner jag då ingen skillnad :) 
 
Den 1:a mars blev även Suki äldre, hela 6 månader är hon nu så snart kommer det bli en date med söta och trevliga Naruto för att se om ungarna får färgerna hon bär på, nämligen svart/vit japan (hon själv är gul/svart och Naruto blå/vit) :D  
 
Och mars innebär ju också att det snart är exakt 1 månad kvar tills jag får mina nycklar och flyttar! EN MÅNAD!! Det är helt sjukt alltså vad det går fort helt plötsligt, men jag klagar inte för jag har ju sett fram emot det här så länge :D :D 
 
I övrigt så är jag fortfarande en dålig matte. Ingen tårta till Hippie så långt ögat kan se, men ingredienserna jag köpte är ju goda var för sig också. Kycklingkorven var väldigt uppskattad tydligen, framför allt så gick den hem hos Pudel så ja, varför inte. Hippie blir väl glad bara han får något ätbart, det behöver ju faktiskt inte vara en tårta för det ;P 
 
Jag har fortfarande inte ringt försäkringsbolaget angående Hippies nödvändiga kastration, men jag är ledig på onsdag så då ska jag försöka ringa dom och höra vad de säger då helt enkelt.
 
:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0