När du egentligen vet bättre

Härom kvällen följde jag med mamma och syrran till ett event på NK som jag, av någon konstig anledning hade gått med på att följa med på. Och jag har ju faktiskt ett presentkort där... Hur som helst så ångrade jag mig rätt snabbt, vilket jag i och för sig innerst inne redan visste att jag skulle göra, men ändå...
Jag fattar inte, måste man ha päls på sig när man går på events på NK? Är det någon hemlig klädkod som jag har missat? 
Hur som helst, jag ångrar att jag följde med, trots att jag hittade en fin Burberry-väska för knappa 10 000 kronor... Och nej, den fick inte följa med mig hem :( Hallå, 10 000 är sjukt mycket pengar :O 
 
Jaja, till slut kanske man lär sig; 
● Gå inte på NK-events - Då kommer du trängas med en massa människor i pälsjacka, stora väskor och vassa armbågar.
● Svara inte i telefon när du inte känner igen numret - Det är alltid en telefonförsäljare som inte har någon koll på vem dom egentligen ringer. Exempelvis som idag när jag svarade i telefon och jag får någon idiotisk fråga angående ventilationen hemma. Varför jag nu skulle veta det när jag FORTFARANDE BOR HEMMA! 
● Gör helt enkelt ingenting som du innerst inne vet att du inte borde göra! 
 
Såna här kattlampor vill jag också ha, assöta :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0