Den perfekta utkiksplatsen

Rosetta har hittat den perfekta utkiksplatsen, nämligen taket till grävlådan. Den används alltså mest som utkik än som grävlåda för tillfället men men... 
 

Däremot så fick jag dela på tjejerna för ett par dagar sedan då de verkligen började irritera sig på varandra på riktigt. Så Baby har buren för sig själv medan Rosetta har inhägnaden utanför då hon är lite mera framåt än Baby. Jag väntar fortfarande på mina burar som jag på riktigt trodde att jag skulle ha fått vid det här laget så det får helt enkelt vara så här så länge. Inte optimalt, men det funkar då de faktiskt har gått och blivit lugnare och mera nyfikna på mig än tidigare :) 
Rosetta har även blivit lite mer nyfiken på omgivningen för härom kvällen hade jag tydligen glömt att stänga hennes inhägnad och på morgonen så hittade jag henne sittandes vid soffan. Då förstod jag att hon hade haft hela lägenheten för sig själv under natten. Hippie tyckte tydligen att det var helt normalt att hon sprang omkring på natten så ingen hjälp fick jag av honom inte, haha. Viken tur att hon inte gnager på saker och favoritplatsen verkar vara framför den franska balkongen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0