Paola&Baloo-besök, Kessiepassning och Ikea

Förrförra helgen var Paola & Baloo på besök. Det blev övernattning, en massa ätande och lite omkringkörande med hennes bil :) Riktigt roligt hade vi så det måste vi göra om :D
 
Så här åker Hippie bil... Ja, varför göra som alla andra, när man kan göra sin egna grej <3
 
Förra helgen innebar jobb på lördagen. Då passade jag även Kessie så efter jobbet åkte vi hem till Lovisa. På söndagen passade Lovisa Hippie medan jag och mamma var på Ikea. Jag har kommit ett steg närmare att fixa min lägenhet som jag vill ha den, wiiie! 
 
Kessie <3 Hippie
 
Kessie har saknat Pixie <3 
 
I måndags så blev vi av med Kessie igen och Hippie kände sig nog lite sliten för han tog med sig nallen och snodde min bästa huvudkudde medan han snarkade hela natten.
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0