<3 Lycka till Baby <3

En del vet redan att Baby har fått ett nytt hem. Ett hem som bättre passar henne med en massa uppmärksamhet och stor yta att röra sig på. Det har nog gått en månad redan sen hon flyttade, men jag har inte känt för att skriva om det... Hon var ju min fina Baby, min Baby Baby och Tiny Baby... <3
 
Men jag vill ju att mina djur ska må bra och det betyder tyvärr att de kanske behöver en familj som kan ge både mer uppmärksamhet och yta...
 
 
Jag önskar sååååå himla mycket att jag bodde i ett stort hus på landet istället för en lägenhet på 38m2... Men jag ska komma dit, en vacker dag. Det spelar ingen roll om det är imorgon, om några år eller när jag är gammal och grå! 
 
Lycka till Baby och kom ihåg; "Nobody puts Baby in a corner" 
 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0