Pudelbesök

Denna vecka passar jag Woody, eller Pudel som vi kallar honom. Detta har inneburit att flera av kunderna på jobbet har blivit bemötta av honom. För dit följer han med såklart och på disken ska han minsann sitta. Det har inte ändrats, trots att det var flera månader sedan han var här sist. 
 
Han fann sig tillrätta hemma hos oss på en gång. Hittade en kattleksak att roa sig med hela gårdagskvällen. Det är så skönt med en hund som leker själv :P 
 
Kissarna är på "minisemester" hos Lovisa denna vecka då mamma kände att det kanske skulle bli lite väl dramatiskt om Pudel fick träffa dom... Men det går ingen nöd på dom, de har ju Illumi att leka med (Lovisas katt) och alla hennes kaniner att hålla reda på...  Det är väldigt tomt utan mina kissar hemma, men snart får jag träffa dom igen <3 Jag tvivlar dock på att Lovisa någonsin vill passa dom igen då denna vecka inte har varit som en dans på rosor föf hennes del... Men jag är väldigt tacksam över att hon kunde passa dom, tack :)
 
 
Ett stycke Pudel, tror han längtar hem faktiskt, han har tröttnat på oss.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0