<3 Lycka till Rosetta <3

I måndags hittade jag ett nytt hem till Rosetta <3 Ett hem som jag tror kommer passa henne alldeles utmärkt. Rosetta verkade gilla dom också för hon såg väldigt glad ut sittandes i transportburen de hade tagit med sig :) 
 
Hon lämnade en present till mig dock; hon kissade i min säng, på mitt överkast och täcke för att vara specifik, så Simba fick agera hjälpreda och följa med mig till tvättstugan på kvällen :) 
 
<3
 
Jag tar det dock som något positivt, att hon minsann kände på sig att hon kommer ha det bättre hos den nya familjen. Men hon är alltid välkommen tillbaka om något skulle skita sig <3 Lycka till i ditt nya hem, Rosettis <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0