En långsam vecka

Den här veckan har gått så otroligt långsamt, trodde aldrig att den skulle ta slut, men nu är det söndag i alla fall...
 
Den här otroligt långsamma veckan har bestått i att passa Pudel då mamma och pappa varit bortresta samt att jag även passat två katter som jag har kollat till två gånger om dagen så jag har varit rätt så låst faktiskt. Och jag har fått väldigt mycket ouppskattad motion på grund av de där katterna... 
 
Olivia är så mysig när hon kommer och säger god morgon <3 
 
Jag som hade tänkt börja träna på att cykla med Hippie då jag äntligen köpt en ny cykel (och självklart ett cykelset till hund), men det får bli någon annan gång, det är ju inte snö på backen än ;) 
 
Det har varit riktigt varmt den här veckan, jag som trodde att hösten var på g :/ 
 
Då jag tyckte att det verkade som att katterna hade lite tråkigt, så gick jag över till BR och köpte en fin liten robotfisk som simmar när man lägger ner den i vatten och det var riktigt uppskattat. Framför allt Winnie gillar den, men även Olivia kan vara intresserad till och från :) Jag fyller den lilla delen av diskhon med vatten så är de upptagna ett tag ;) Men jag ska testa att fylla den stora diskhon också, då får den ju lite större yta att simma runt på och blir kanske ännu mer populär :) De typ bästa spenderade 50 kronorna någonsin ;P 
Jag ÄLSKAR att katter är så lättroade <3 
 
Winnie älskar att sova så här <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0