Gott och blandat

Katterna har blivit av med sina bodys och Olivias body är helt oigenkännbar. Jag ska ta kort på dom så får ni gissa vilken som Oliva hade på sig, haha.. Att slippa bodysana är riktigt skönt tycker båda för nu kan de busa som vanligt utan att bodysana förstör det roliga :) 
 
Tillbaka på favvoplatsen helt body-lös <3  
 
Simba kommer bättre överens med katterna fu faktiskt, men Olivia är fortfarande inte helt med på noterna. Dock har hon insett att Simbas svans fungerar jättebra som en kattleksak och att gömma sig för att sedan hoppa fram och skrämma skiten ur Simba är typ det roligaste som finns. Det som man inte skulle kunna tro är att Simba faktiskt är med på det så de turas om att springa och jaga varandra, vilket är asgulligt <3 
 
Olivia och Simba busar 
 
Winnie och Simba kör brottningsmatcher istället. Självklart så vinner hon, hon väger trots allt nästan dubbelt så mycket som Simba, men kul har de och Simba kan verkligen ta i, haha. Jag ska se om jag lyckas ta kort på dom, men det är så svårt att få en bra bild när dom rör sig ;) 
 
Winnie och Hippie gillar ju varandra, även om jag tror att Winnie gillar Hippie mer än tvärtom, men de är såååå söta tillsammans <3 Och om Hippie hade varit katt och Winnie hund så hade de bara behövt byta kroppar <3
 
Dessa två <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0