Snart är det helg!

Tiden går fort, men ändå så långsamt...
 
Bjuder på lite bilder från dagarna som varit :D
 
Illumi har varit jobbig i pricip hela tiden och jamat och haft sig, men inte ens han orkar att jama 24/7 så till och från så däckar han: 
 
Stackarn, det är inte lätt att vara okastrerad hankatt med två brudar på besök <3 
 
Winnies absoluta favoritrum oavsett om det är hemma eller borta; badrummet :D  
 
"Vi måste skaffa badkar, mamma! Så jag kan sova i det"
 
På checklistan när vi flyttar till gård:
1. Handfat till Winnie
2. Badkar till Winnie 
 
"Handfat is the shit ändå" 
 
En gång en handfatskatt, alltid en handfatskatt <3 
 
Söta Hippie tigger godis på t-banan <3 Han kan minsann räkna till den summa godis jag har ;P 
 
I helgen ska jag, Alma och Paola åka till Djurens helg på Solvalla och kika runt lite. Jag hade tänkt testa om Weight pull kanske skulle vara något för Hippie och kanske till och med drag :D Sedan ska jag kika på kattutställningen som Järva Kattklubb anordar också :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0