Trött Simba

Han är ju bara för söt den här charmiga lilla jäveln <3 
 
På måndag får han åka hem, men jag tror inte att han kommer klaga över sin tid hos oss ;)
Han har ju busat järnet med katterna, fått vara med på jobbet och fått springa av sig på Hundön :D
Vi har även gått hem från jobbet varenda dag förutom 3 gånger :) 
 
Både igår kväll och i morse lekte han kull med Olivia, men jag kunde inte filma :( Igår var det för mörkt och i morse? Då snackar vi kl 05, inte någon direkt "filmtime". Men kul hade de i alla fall. Även om Hippie avbröt dom igår kväll för han blev lite nervös och ville se till att de skötte sig :P Han kan vara gammal och klok ibland, min lillvovve <3 
 
Ikväll och lite drygt en vecka framåt kommer jag, Hippie och katterna att bo hos Lovisa. Jag ska nämligen passa hennes kaniner och Illumi när hon och familjen åker till Gotland på semester :) Så bli inte förvånade om jag kommer bomba bloggen med en massa bilder på hennes underbart söta kaninungar som hon har nu ;P <3 
Självklart så åker jag hem till mig och fyller på hö och vatten till mina djur och städar etc också, det kommer absolut inte att gå någon nöd på dom, framför allt när jag hittat favoritgrönsaken; vitkål :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0