Jag måste bli bättre

Bättre på att blogga alltså...
 
Men det är inte kul att blogga om ens mobilbilder ser ut som en 3-årings självporträtt i vattenfärg...
 
Det första och egentligen enda som står på min lista när jag får skatteåterbäringen i sommar är att jag måste köpa en ny mobil. Min är så himla dålig att den är pinsam, vilket är en av anledningarna till att jag tappat i bloggandet, en blogg utan bilder är tråkig :( Men jag hittade min söta lilla kamera härom veckan, måste bara ladda den och gräva fram min fina rosa dator så kanske det blir bättre bilder i alla fall. Nackdelen med det är att det tar längre tid för mig att skriva en inlägg då bara... Får fundera på saken, men jag måste bli bättre. Bättre på att blogga alltså... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0