Hundbyte och Säbyminnen

I lördags åkte jag och Paola till Alma :) Med oss hade vi Baloo, Simba, Geisha, Kessie och Rosetta <3 
 
Jag och Lovisa bytte nämligen hund då Hippie och Tyke inte kommer överrens och Kessie tyckte att det var rätt så kul att få gå lös på tomten och titta till Rosetta till och från :) Rosettis fick nämligen smaka på livet som utekanin och fick vara i en hage på gräsmattan hela dagen. Tyvärr så valde vi inte världens bästa plats till henne, hagen hamnade precis vid ett myrbo.. Men Rosetta tyckte att det var helt okej ändå, trots att jag fick borsta bort en del myror från henne när jag tyckte att hon fått stå ut tillräckligt. Det var ju inte bara myrorna utan även myggen...
 
Rosetta <3 
 
Vi gjorde lasagne med kladdkaka till efterrätt (fast den köpte vi), tittade på skräckfilm och pratade Säbyminnen. Det är ju ändå 8 år sedan vi tog studenten och 11 år sedan vi lärde känna varandra faktiskt :O
Tiden har verkligen gått jättefort! 
 
På vägen hem bytte jag och Lovisa tillbaka vovvarna och vi (jag och Hippie) fick skjuts hem av Paola, tack :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0