Kastrerar mina fina flickor imorgon

Imorgon är det dags för kastrering av Winnie och Olivia och jag skulle ljuga om jag skrev att jag inte var ett dugg orolig...
De ska kastreras hos Stockholms Djurklinik i Alvik, samma ställe som kastrerade Hippie så det blir nog bra. Var ju väldigt nöjd med hans kastrering så det kommer nog gå bra med kissarna också <3 
 
Sedan så kommer bara det svåra; att se till så att de inte hoppar upp på grejer och förstör sina stygn. Jag funderar på att stycka av hallen med kompstgaller de första dagarna så att de verkligen tar det lugnt (Lovisas idé egentligen, tack :) ) .. Nackdelen är ju att jag måste gå ut med Hippie och därmed passera och störa dom, men det blir nog bra :) Ska fixa hemma när de kastreras så att allt är klart när de får komma hem <3 
💞Så gulliga mot varandra 😍
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0