Förkyld :(

Ledig både idag, onsdag och imorgon, torsdag, vilket hade varit mycket mera trevligt om jag inte gått och blivit jätteförkyld...
 
Det hindrade dock inte mig att ta tillfället i akt och åka över med Hippie och katt-tjejerna till Lovisa för att sova över och för att de ska få bekanta sig med Illumi, vilket har gått bra, men mer om det imorgon :) 
 
I övrigt så har denna dag inte bjudit på något annat än att jag har tagit det lugnt medan Lovisa jobbat. Jag har lekt med katterna, gått ut kortare rundor med Hippie och Kessie, men mest av allt så har jag sovit för att jag verkligen har känt mig dålig. Det kommer inte bli roligt att jobba i helgen om förkylningen håller i sig :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0