Hippie och laserpekaren + gruppbild på de finaste katterna i världen

I helgen åkte jag, Hippie och katt-tjejerna till Lovisa igen så att de skulle få bekanta sig lite mer med Illumi. 
 
Tjejerna kände sig som hemma på en gång, gick ur transportburen (min stora IATA-godkända) så fort jag öppnade åt dom. Det är sååå skönt att jag har djur som anpassar sig så lätt, det här är ju bara andra gången vi hälsar på hos Lovisa :D <3
 
 
Till och med Illumi tyckte att det var rätt så kul att få kattsällskap den här gången och fortsatte att försöka charma Olivia. Vilket hon gick med på till och från så en massa bus blev det.
 
 
Olivia i sin tur är väldigt intresserad av Lovisas kaniner, framför allt kaninungarna hon har nu, men hon har börjat förstå att de vuxna kaninerna inte alltid vill ha henne där och de är ju faktiskt rätt så framåt och nyfikna av sig, kaninerna, vilket kan vara lite läskigt.
Men både hon och Winnie är riktigt snälla mot kaninerna så det är jätteskönt :)
 
 
Winnie var lite snällare mot Illumi den här gången, men var fortfarande inte säker på om hon skulle leka med honom eller inte så det blev lite mixade signaler från hennes sida. 
 
De fick busa med Lovisas Da Bird-vippa vilket var jättekul. Så kul att Olivia drog sönder den.... 
 
Och laserpekaren. Hippie ääääälskar laserpekaren så deg var i princip omöjligt för kissarna att få ha den ifred. Så jag och Lovisa tog med oss alla vovvar till en fotbollsplan och lät Hippie jaga efter laserpekaren. Vilken fart det blev på honom! Helt skogstokig och aslycklig, så nu vet jag hur jag ska kunna få honom att "röra på påkarna" när vi inte kan åka ut till Drottningholm och Hundön :D Tyvärr har jag ingen bild på det hela, det var helt enkelt för mörkt ute ;)
 
Här är en gruppbild på kissarna, de är så fina tillsammans <3 Självklart är det Lovisa som har tagit bilden :)
 
 <3 Winnie, Illumi och Olivia <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0