Finaste pussgurkan Fairytails Juno

Passade en av Lovisas egenuppfödda kaniner i ca en vecka och en mer underbar kanin får man ju leta efter <3 
Han påminner mig så himla mycket om Tiny till sättet, trots att de såklart inte är släkt någonstans.
 
Undersökning av allt pågår och Hippie hoppas på kattmat, haha
 
 
Så pussglad, orädd och nyfiken han är, Juno. For runt hela lägenheten och gjorde glädjeskutt, kom fram till en för att se om man kanske hade något gott att dela med sig av och undersökte exakt allting. Helt orädd och ascool. Tur att jag har katterna som fick agera "barnvakter", framför allt Olivia tog på sig det ansvaret, hon var där Juno var, haha.
Och Juno knaprade glatt i sig kattmat om han hittade det liggandes, hälsade på marsvinen genom gallret utan gruff och pussade en på fingrarna, handen, armen etc så fort han fick chansen. 
 
Hade jag bott större (eller haft färre andra djur) så hade jag aldrig lämnat tillbaka honom <3
 
 
Det är inte lätt att ta kort på en kanin som knappt sitter stilla lagom länge för att fastna fint på bild..
Fotona gör honom inte rättvisa, han är sååå mycket finare i verkligheten <3 
 
"Jahaaa, så kattmaten är där alltså? Mums, hur kommer jag dit?" - Juno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0