Utställningen närmar sig!

Och med det även Winnies 1års-dag :O Tiden går sååååååå fort alltså! 
 
Åter till utställningen!
Väntan på burskynkena är äntligen över, de kom idag, torsdag. Jävligt tur med tanke på att utställningen är nu i helgen. Med det fotot jag fått av mitt burskynke så tvivlar jag starkt på att det blev ens i närheten av de färger jag valde mellan... Men att välja färger genom bilder på en hemsida? Nej, kanske inte riktigt det lättaste... Jag håller tummarna för att jag har fel och att den inte ser ut som "Hej, kom och hjälp mig" när jag ser den för första gången på lördag morgon... Jag fasar nämligen över att den är så ful att jag inte ens kommer kunna sälja den begagnad om jag vill fortsätta med utställning och vill ha ett snyggare burskynke :/ Den som lever på lördag får se helt enkelt... 
 
Katterna fick sina första riktiga bad i tisdags, utställningen till ära. Det var inte uppskattat och det blev en massa jamanden. De är ju verkligen som natt och dag de där två. Winnie tyckte bättre om att bli torkad än att bada och Olivia tyckte nog bättre om att bada än att bli torkad, haha. Knäppungar <3 
 
"Blä för att vara blöt!"
 
"Usch!"
 
Totaldäckade i sängen <3 Helt otroligt att katter är så viga, det där är hennes ena baktass :O
 
Jag är jättenervös över utställningen, fast det går säkert bra, är bara orolig att jag inte får komma in av en eller annan anledning, haha. Jag sover så dåligt så jag kommer säkert att bli sjuk... Tur att det redan är fredag, helgen är snart över och utställningen med den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0