Förkyld på riktigt nu då...

Rethostan övergick till rethosta upphöjt i förkylning... Jag snorar, hostar och nyser om vartannat. Ibland allt samtidigt. Trevligt. 😑
 
Skönt att det äntligen är torsdag. Jobb imorgon också, men sen har jag semester i en vecka. Wiiiie! 
 
Det positiva med denna vecka var att jag hittade hela 3 par skor som är sååå sköna att jag aldrig kommer vilja använda några andra 😀 Jag var bara ute efter ett par, men då jag nästan aldrig hittar skor som jag blir nöjd med så får man passa på när det händer helt enkelt 😜
 
I övrigt så har jag fått lite klaustrofobi hemma så jag försöker sälja lite saker jag har som jag inte använder, men även sådant som tar upp plats och jag inte använder tillräckligt mycket åker det med. Till slut.
Jag har lite grejer kvar i förrådet som jag måste ta kort på, men det går framåt. I framtiden när jag bor i hus så ska jag försöka leva lite mer minimalistiskt. Inte djurmässigt, men sakmässigt...
Vi får väl se hur det går med det 😕
 
😍 Sötisarna på jobbet idag 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0