Året som gått: 2016

2016 ja...
Så här någon månad (eller två) senare än vad jag tänkt att denna summering skulle bli klar, men bättre sent än aldrig heter det ju.. 😉
 
Positivt
 
+ Hippie fyllde 7 år
Jag ser fram emot 7 år till med min lillvovve som fortfarande är frisk som en nötkärna 😚
 
+ Vi fick upp ögonen för Nose Work
Lovisa berättade för mig om Nose Work vilket resulterade i att vi anmälde oss till Nose Work 1. Denna superroliga kurs gjorde att vi fick Nose Work-feber och anmälde oss till alla kurser som gick att gå (Nose Work 2&Tävlingskurs). Nose Work är sjukt roligt och trots att vi inte tränat på ett bra tag så kommer Hippie minsann ihåg allt! 
 
+ Mina kattflickor kom hem
Jag hämtade hem mina fina tjejer och jag kan inte tänka mig ett liv utan katt i framtiden. Jag är så otroligt glad för mina tjejer; Winnie & Olivia 💞
 
+ Confetti´s Kelvin flyttade in
Kelvin blev Glenns nya kompis och han är en riktigt trevlig gris 💞
 
+ Shakira & Rihanna flyttade in
Dessa två marsvinstjejer behövde ett nytt hem och självklart var de välkomna hem till mig! Dessa tjejer är så himla roliga och har verkligen blommat ut hos oss 💞
 
+ Glenn fyllde år
Och han mår hur bra som helst! 
Jag är så glad att Glenn fortfarande mår bra och jag hoppas att han har några år kvar. Jag vet att han lever på lånad tid och att allt kan hända, men jag håller tummarna för min kämpe 💋
 
+ Confetti´s Lennon & Lennox flyttade in
Jag kallar dom för Bror & Brorsan då de faktiskt är bröder. Då de är väldigt lika varandra så har jag fortfarande inte listat ut vem som är vem, men det kommer nog 😉 De är två riktigt roliga och orädda marsvinsgrabbar som aldrig slutar att förvåna mig. 
 
+ Vår första kattutställning
Vår första utställning i november gav mersmak så i mars är det dags igen (om vi kommer med, men vi håller tummarna). 
 
+ Kattflickorna fyllde 1 år
Mina kissar har blivit stora! Jag är sååååå glad att jag valde just dom 😍
 
Negativt
 
- Diesel skulle ha fyllt 11 år 
Helt sjukt vad tiden går fort... Han har varit borta i 2 år nu ( 3 i skrivande stund) och skulle ha fyllt hela 11 år under 2016.
💖 Min fina Babe 💖
 
- Glenn (utan vitt) dog
Fina helfärgade Glenn orkade inte mer och jag hittade honom död i buren. Stackars lilla Glenn, men inte så förvånande ändå med tanke på att de inte blev korrekt behandlade i sitt tidigare hem... Han dog några månader före sin 6:e födelsedag ❤
 
- Hippies fina halvbror finns inte mer
Chewie, Hippies fina halvbror och den första valpen jag blev kär i finns inte mer... Han fick ett långt och bra liv tills hjärtat gav upp. Jag är glad att jag fick träffa honom igen, han var ju en favorit och en riktigt härlig vovve ❤
 
Någonstns mitt emellan 
 
-+ Baby flyttade
Min fina Fairytail´s Baby trivdes inte hos mig och eftersom kastreringen inte gjorde någon skillnad så var det bäst för henne att få ett nytt hem. Jag hoppas att hon har det bra, fina Baby 💟
Hon var ju även min enda länk till hennes underbara pappa Tiny 💕
 
-+Rosetta flyttade
Eftersom Rosetta verkade deppig hos mig trots allt jag försökte göra så tyckte jag att det var bättre för henne att få ett nytt hem. Jag hoppas att hon har det bra, fina Rosettis 💗
 
Utvärdering av 2016
2016 gick väldigt fort med tanke på allt som hänt under året...
 
Med tanke på att de positiva händelserna var fler än de negativa så var det väl helt enkelt ett rätt så bra år ändå, men nu släpper vi taget om 2016 och fortsätter på 2017   ☺😊😀😁😃😄😆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0