Ett år äldre: 28

Jahap, i fredags blev jag 28 år...
 
Jag fick jättefina blommor av chefen. Katterna tyckte att det gräsliknande var jättegott så jag fick sätta tillbaka blompappret som skydd runt och ställa ner dom i diskhon för jag litar inte på dessa tokar: 
 
Och nej, jag äger ingen blomvas... Det kanske jag borde köpa... Hm..
 
Olivia äääälskar inslagningspapprena till blommorna så hon fick behålla dom 😂
 
När jag fixat, rättare sagt, säkrat, blommorna så åkte jag för att möta mamma i Fridhemsplan.
Efter en snabb lunch/middag på McDonalds så gick vi in på Akademibokhandeln bara för att. Jag hittade en rolig "Paint by numbers"-bok med kattraser och nya pennor. Man kan aldrig ha för många pennor 😉
 
Sedan tog vi bussen till Frihamnen för detta: 
 
 
Det var nämligen "Natt på Museet"-tema endast denna kväll. It´s My B-day!! 
Det var alltså mörkt nästan överallt och man fick gå omkring med ficklampa vilket var jättekul 😀
 
Anubis vaktar 
 
Anubis igen, väggmålning denna gång (ja,jag gillar Anubis) 
 
Denna stenbocksformade kruka kände sig lite busig 😜 
 
Det var väldigt mycket att titta och lyssna på så till slut blev jag lite trött i huvudet och bestämde mig för att bara lyssna på det jag tyckte verkade mest intressant. Men allt var ascoolt och jag är riktigt glad över att vi gick dit 😀
 
Fick en fin staty av Bastet och ett ankhkors av mamma, tack 😍
 
Efter detta åkte vi hem till mamma och pappa där jag fick en budapestbakelse, en tröja och "lite" godis. Jag fick äntligen med mig borren också då jag glömde den när jag var där senast. Och eftersom pappa erbjöd sig att köra hem mig så passade jag på att raka Pudels ansikte så att han faktiskt såg något 😉
 
Hur känns det då? 
Ett år närmare 30 liksom, men nej, jag känner mig inte äldre, inte i sinnet i alla fall. Och man ska ju vara ung så länge man kan 😜
 
Visste du att: Det är 19 år och 364 dagar mellan mig och Hippie 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0