Hjälpredan Winnie och irriterat öga

I onsdags eftermiddag kunde jag äntligen fortsätta med "Piggy Paradise"-projektet! 
Snacka om att jag blev förvånad när Winnie, som var jätterädd senast jag höll på att bygga, bestämde sig för att vara min hjälpreda och höll koll så att allt gick rätt till 😍
 
"I fix"
 
Olivia tror jag blev lite påverkad av vaccinet för hon tpg det väldigt lugnt under onsdagen och sov på sin favoritplats, där hon har koll på mössen, hela onsdagen. Det var först senare under kvällen som hon piggna på sig igen 💞
Hennes vänstra öga blev lite irriterat i onsdags morse så jag håller på att skölja och badda det morgon och kväll nu tills det blir bättre, lilla Skruttan. När jag upptäckte det kunde hon knappt hålla ögat öppet, men det blir bättre var dag som går som tur är 💞
 
Vi hade det lite mysigt igår morse 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0