Operation "Piggy Paradise" kan äntligen fortsätta!

I lördags åkte jag, mamma och pappa till Bauhaus i Barkarby för att jag äntligen skulle kunna köpa det som behövdes till mitt "Piggy Paradise"-projekt ☺
 
Jag sparade en massa tid och slitande genom att få allt sågat i rätt storlek i varuhuset, vilket var asbra!
Dock visade det sig senare att jag hade räknat lite fel på plexiglaset , men ingen är perfekt så det får jag försöka fixa ändå 😅 😜
 
Efter att blivit bjuden på lunch och blivit avsläppt med grejerna utanhör min port så var det bara att försöka få in allting. Det var lättare sagt än gjort... 😑
Som tur var så fick jag hjälp av två killar, inte för att jag inte hade klarat mig själv, men det tog mycket mindre tid helt enkelt 😉
 
I söndags laserade jag bakstyckena så att de tål väta lite bättre så nu är det bara att sätta igång på riktigt. Operation"Piggy Paradise" kan äntligen fortsätta! 😀
 
Plywoodskivor, plexiglas och plastmatta äntligen inhandlat 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0