Fantomen på operan på Circus

Eftersom både mamma och pappa fyller år i januari så bokade jag, pappa och mamma Fantomen på operan på mammas födelsedag, onsdagen den 11 januari. Det blev min födelsedagspresent till dom båda :) 
 
Så efter jobbet åkte jag med Hippie till Lovisa som skulle passa honom och sedan åkte jag vidare in till stan för att möta upp mamma och pappa. Självklart snöade och blåste det som attan, men efter en glamorös och snabb middag på McDonalds (vi hann inget annat) så åkte vi vidare till Circus. 
 
Föreställningen var jättebra! Jag skulle inte ha något emot att gå och se den en gång till alltså :D
 
Tyvärr så är ju scenen på Cirkus väldigt liten. Det hade varit storslaget att se föreställningen på en stor scen! 
 
På vägen hem åkte jag till Lovisa för att hämta upp Hippie och självklart var det förseningar på tunnelbanan "på grund av vagnfel" = På grund av vädret, lögnare, säg som det är... Så jag och Hippie fick vänta på tunnelbanan i typ 30 minuter :/ Vilken tur att pappa gav mig hans minimorötter från Donken, de kom väl till pass då Hippie och jag delade på dom i kylan <3 
 
Inga bilder kan jag bjuda på från kvällen, för för en gångs skull hade jag inte laddat min mobil så jag hade ca 3% batteri under föreställningen :( Men kvällen innan så mötte vi denna sötnos vid tunnelbanan, en blue(?) merle pomeranianmixvalp som var så underbart söt att både jag och Hippie dog lite och jag var tvungen att fråga om jag fick fota henne <3  
 
Laura tror jag att hon hette <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0