Nationaldagsgaloppen 2017

I tisdags var det ju Sveriges nationaldag och det firade vi genom att åka och titta på Nationaldagsgaloppen på Gärdet. Men först åkte vi hem till mamma och pappa för att möta upp dom! 
 
Det var såååå varmt ute, men Hippie ville absolut ligga i solen och vänta på tunnelbanan: 
 
Snygging! 
 
Det enda som saknas är 😎
 
Svenska Ferrariklubben hade ställt upp en massa olika bilar som vi kollade på en stund. Hippie valde ut två bilar som han tyckte var värda sitt sällskap ett tag:
 
Vaaaarmt!!
 
Skönt i skuggan 😌
 
Sedan mötte vi upp Amanda och Chris som hade tagit platser vid staketet. Hippie tyckte att det var för varmt så han letade reda på lite skugga bakom Chris:
 
😏
 
Hippie tyckte att det var väldigt spännande med galopp så här sitter han och väntar på nästa lopp:
 
😀🏇
 
Det var rätt många hundar också. Pudel blev jätteglad när han fick hälsa på en annan pudel, haha. Hippie fick hälsa på några vovvar han med, bland annat en cockerpoo som var jättesöt 😍
 
💋
 
Efter 2 timmar gav vi typ upp då det var så himla varmt och det skulle ta ett bra tag för oss att gå tillbaka över Gärdet till tunnelbanan eftersom Hippie ville rulla sig hela tiden, haha. Lika bra egentligen för jag brände mig som satan i ansiktet, men främst armarna. Ena armen gör otroligt ont fortfarande och jag toksmörjer den med aloe vera hela tiden 😂
 
Hade jag planerat lite bättre så hade jag gjort följande:
1 Tagit med ett paraply att skugga Hippie med
2 Smörjt in mig med solskyddskräm
 
Det får bli nästa år helt enkelt 😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0