En lördag med fint väder och god mat

OMG! Hela mitt inlägg bara försvann 😲
 
Rond två nu då...
 
I lördags åkte jag och Hippie hem till mamma och pappa då jag hade lovat att raka Pudel.
Då ingen var hemma när vi kom dit så passade vi på att gå en sväng runt Stora Skuggan etc. Det var ju jättefint väder så det var rätt så mycket människor ute, men det var sjukt halt på vissa ställen...
 
 
 
Vi träffade även på en häst (med ryttare såklart), vilket vi inte gjort sedan 2009-2010 när vi bodde i Småland, så Hippie blev lite fundersam, men skötte sig exemplariskt såklart ☺
 
Soool!

Trots att vi genade på vissaT ställen så var vi ändå ute i 2-2,5 timmar 😮 Inte illa! 
 
Hippie traskar på 
 
Väl inne så rakade jag Pudel (ingen bild, tyvärr) och stannade på middag med detta till fördrink:
 
Jättegod champagne! Min favorit helt klart 💞
 
Jag blev även tvingad att titta på Melodifestivalen (blä), men jag antar att det var priset jag fick betala för att bli bjuden på mat (och efterrätt)... Jag stod dock inte ut särskilt länge utan vi åkte hem innan det var slut, som att man missade något ändå liksom, haha 😂
 
I väntan på tunnelbanan tigger man godis såklart 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0