Hippie skämmer bort mig

Jag har världens snällaste hund. Det är sant!
 
Några saker som gör honom till just världens snällaste: 
 
Han älskar att ha sovmorgon!
Han är tröttare än vad jag är och ibland måste jag väcka honom när vi ska till jobbet. 
 
Han säger till om han har ont i magen och måste ut, men inte annars...
Man kan inte missa det, när han har ont i magen alltså.
I övrigt så får man se till att gå ut på specifika tider så att han inte behöver hålla sig för länge. 
 
Han är så himla snäll mot katterna och marsvinen! 
Även mot kaninerna när vi hade dom.
Och då är han bara uppvuxen med marsvin faktiskt. Det kan man inte tro 😉
 
Han bryr sig inte om muppar som tycker det ãr roligt att locka på andras hundar. 
Han kunde inte bry sig mindre, ingen reaktion liksom, och det tycker jag är jättebra!  
 
Han väljer själv om han vill hälsa på människor
Han kan sitta hos en och samma person under hela tunnelbanefärden, om denne är värdig hans sällskap 😉
 
Han går med på vad som helst, nästan i alla fall 😉
Är jag eller någon annan människa han känner med så kan han åka vad som helst, vart som helst och hur långt som helst, no questions asked. 
Att borsta och skrapa tänderna samt raka ansiktet är en annan femma, men han slutar streta emot efter ett tag 😜
 
Denna fina vovve är en av anledningarna till att jag inte kommer skaffa några fler hundar, han är liksom för bra! 
 
💞 Världens snällaste hund 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0