Tack och hej, leverpastej!

Nu har denna blogg gjort sitt.
 
Det är eller var ju ändå Diesels blogg, vilket även namnet antyder... Eftersom han inte finns med oss och inte har funnits med oss på jorden i snart hela 4 år så är det dags att avsluta denna blogg.
Denna blogg kommer självklart att ligga kvar. Jag ångrar så mycket att jag inte sparade min förra blogg när jag startade denna så denna kommer absolut inte tas bort!
 
Vill ni fortfarande följa mig och djuren så finns det två alternativ:
 
  1. Kika in på min hemsida! Där kan ni även läsa mer om mig och djuren samt följa oss i den tillhörande bloggen. Min hemsida hittar ni HÄR  
  2. Följ vovvarna i deras alldeles egna blogg! Där är det de själva som berättar vad de hittat på för bus så man får helt enkelt en inblick i hur de tänker och tycker. Deras blogg hittar ni HÄR 
Nu blickar vi framåt eller kanske uppåt? 
 
Den som lever får se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0