"Kändisspaning"

Förra torsdagen var jag och Alma och shoppade efter jobbet. Då blev det samtidigt lite "kändisspaning". Ja, egentligen så spanade vi inte, men vi såg i alla fall Johan Palm på Åhlens, vilket jag var tvungen att dela med mig till Amanda; hon som alltid lyckas se någon mer eller mindre känd på stan:

Jag: "Den där lilla ljushåriga killen från Idol som sjunger för jävligt, han e på Åhlens å kollar på cd skivor nu."
Jag: "Idol Johan heter han väl?"
Amanda: "Haha ja kopplade när du beskrev honom som kass =)) stackars barn"

Johan såg ganska vilse ut faktiskt, tittade sig omkring som att han undrade var alla hans fans höll hus och  varför ingen tycktes känna igen honom. Haha pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0